24 Haziran 2017 Cumartesi

Diriliş Ertuğrul Dizisinden Halime sultanın (Esra Bilgiç) Portresi '' VİDEOLU ''

Esra Bilgiç'in Portresi


Öncelikle sizlere Esra Bilgiçten biraz bahsetmek istiyorum. Oyuncumuz trt nin rekorlar kıran dizisi Diriliş Ertuğrul'da Ertuğrul Gazinin eşidir. Osmanlıyı kuran Osman beyin annesi yani. Ben portre çizmeden önce bir ilham beklerim. Esra bilgiçi bu ilhamlarımdan birisidir. Sevgili okuyucularım sizlerede böyle bir ilhamın gelmesini bekleyin, bekleyinki çalışmanıza herzamankinden daha fazla özen gösteresiniz ve herzamankinden daha güzel çiziniz.

Çalışmamı üşenmeden haftalarca 1080p kalitesinde kayıt altına aldım. Öncelikle şunu söyleyim ki, video hızlandırılmıştır yani sizler için önemli olan detaylar hızlı bir şekilde geçiyor. Daha önce hızlandırılmamış çizim videolarımı paylaştım ama anlatım olmadığı için çok tepki çekmişti. Anlatımlı çizim ders videoları için farklı konseptler düşünüyorum. En kısa sürede ders videolarında görüşmek üzere sanatla kalın...






Teknik Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bana Ulaşın